Czy to kolejna sensacyjna dieta czy jednak nic specjalnego? Co sądzić o diecie “8 godzin”. Dowiedz się z czym się to je

Dieta 8 godzin to jedna z najnowszych propozycji dla osób, które pragną schudnąć bez restrykcyjnego ograniczania jedzenia. Jej pomysłodawcami są David Zinczenko i Peter Moore, którzy przedstawiają nową dietę jako chudnięcie bez ograniczania jedzenia.


System żywieniowy 8 godzin polega na pilnowaniu pory poszczególnych pokamów, tak aby porcje żywieniowe spożywane było przez nas wyłącznie w trakcie 8 godzin przez dobę. Twórcy tej zaskakującej metody schodzenia z wagi zapewniają, że jeżeli uda nam się pilnować tego czasu możemy schudnąć do 5 kilogramów w trakcie tygodnia. Istotne jest także, żeby nie podjadać poza podanym czasem spożywania posiłków. Jeśli chodzi o przyjmowane pożywanie, nie stawia się tu ograniczeń. Możemy jeść to na co mamy ochotę, oczywiste jest natomiast, że jeśli będziemy w trakcie 8 godzin zajadać się ciastkami to rezultat będzie raczej opłakany.
dieta
Author: Vassilis
Source: http://www.flickr.com

Potrawy muszą więc być bogate w wartości odżywcze, jednakże nie musimy aż nadto liczyć kalorie które przyjmujemy. Zaletą takiej diety, według jej autorów jest czas, jaki dajemy własnemu organizmowi na regenerację oraz przetrawienie pokarmów przyjętych przez nas w trakcie 8 godzin. Nasze ciało ma 16 godzin na trawienie oraz wydalenie wszelkich toksyn z naszego organizmu co działa bardzo dobrze nie tylko na to ile ważymy, lecz również na dobre samopoczucie. Dieta 8 godzin pomimo wielu zwolenników ma także duże grono sceptyków, którzy zarzucają twórcom promowanie swego rodzaju głodówki.


Musimy natomiast pamiętać, iż dużo zależy od naszego trybu życia, od naszej aktywności i wydolności naszego ciała. Nie wszyscy mamy te same parametry życiowe, dla jednych dieta 8 godzinna może okazać się doskonałym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów, dla pozostałych natomiast może być powodem efektu jo-jo. Mimo wszystko pamiętajmy, by ciągle trzymać rękę na pulsie oraz samemu, bez żadnych diet sprawdzać, co spożywamy i ile. Pomoże nam w tym z pewnością przelicznik kalorii. Dzięki temu zaczniemyorientować się,ile kalorii przyswajamy w ciągu dnia i czy trzeba coś z tym zrobić. Wszelkie diety powinny się na tym opierać. Zobacz również http://greenpowerslim.pl/blog/">http://greenpowerslim.pl/blog/}.